facebook
Wydarzenia
Powrót

Wydarzenie

Fakty i mity | 21.01.2014

FAKTY I MITY.

1. Autoryzowanemu Dealerowi zależy na Kliencie i będzie dążył do tego, żeby ponosił on jak najmniejsze koszty utrzymania samochodu.

MIT! Nie jest tajemnicą, że głównym źródłem zarobku Autoryzowanych Stacji Obsługi jest ponoszony przez klienta koszt obsługi samochodu, czyli przeglądy, naprawy itp., nierzadko w cenach mocno zawyżonych.

2.  Mając 24 miesiące gwarancji nie ponoszę żadnych kosztów związanych z naprawą samochodu w Autoryzowanej Stacji Obsługi.

MIT! Nie mówi się o tym głośno, ale gwarancja nadana przez producenta, o której tak chętnie mówi się w ASO, nie dotyczy całego samochodu. W ramach tzw. „naprawy gwarancyjnej” bezpłatnej wymianie (naprawie) ulegają jedynie elementy z fabryczną wadą technologiczną. Każda inna naprawa, oraz przegląd, przeprowadzana jest odpłatnie.

3. Serwisuję samochód wyłącznie w ASO, bo jak coś się stanie to mi odmówią gwarancji.

MIT! Zgodnie z dyrektywą GVO, właściciel samochodu ma nieograniczony wybór dotyczący miejsca serwisowania samochodu. Jedynym warunkiem podtrzymania gwarancji w przypadku dokonywania napraw oraz przeglądów gwarancyjnych poza ASO jest wykonywanie tych usług zgodnie z technologią producenta.

4. Mam świadomość, że przepłacam w ASO, ale wiem, że naprawiają tam dobrze.

MIT! Nie podważam kompetencji pracowników Autoryzowanych Stacji Obsługi, ale poziom wykonywanej naprawy nie odbiega od prezentowanego przez inne, szanujące się, niezależne serwisy samochodowe. Również w ASO mają miejsce pomyłki, uszkodzenia pojazdów, wadliwe instalacje części. Sam fakt autoryzacji danego serwisu nie zawsze jest wyznacznikiem jakości jego usług.

5. Naprawiając samochód poza siecią ASO ryzykuję utratę gwarancji. Żadne pieniądze nie są tego warte.

MIT! Mądrze wybierając miejsce serwisowania swojego samochodu, nie ma żadnego ryzyka utraty gwarancji. Jeżeli wykonywane usługi nie odbiegają od standardów narzuconych przez producenta, Dealer nie ma prawa odmówić udzielenia gwarancji.

6. Są miejsca, gdzie stosunek ceny do jakości usług jest bardziej konkurencyjny niż w ASO.

FAKT! Ceny usług obowiązujące w ASO zawsze „wzbogacone” są o koszty utrzymania    autoryzacji, co z miejsca czyni je wyższymi niż w przypadku serwisów nieautoryzowanych.
       Firma IDCZAK Zgierz oferuje ceny nawet o 50% niższe w porównaniu do cen ASO.

7. Mogę liczyć na to, że usługa wykonana poza ASO będzie wykonana dobrze.

FAKT! Nie ma żadnych podstaw, aby twierdzić, że naprawy wykonywane poza autoryzowanymi punktami są gorszej jakości lub zagrażają samochodowi. Każdy szanujący się serwis świadczy usługi wysokiej jakości, nierzadko przewyższającej naprawy dokonane w ASO.

8. Utrzymywanie gwarancji w samochodzie nie musi wiązać się z ponoszeniem zawyżonych kosztów serwisu.

FAKT! Gwarancja producenta to jedno, a miejsce i sposób serwisowania pojazdu to drugie. Dzięki GVO wystarczy jedynie zadbać o wysoki poziom usług serwisowych. Taki, jak znajdziecie Państwo w firmie IDCZAK!

Newsletter